Pagini

marți, 9 februarie 2010

Dumnezeu omniscient

Printre nemaivăzutele proprietăţi ale dumnezeului creştin se află, bineînţeles şi omniscienţa. Iată ce presupune aceasta:

1. Dumnezeu ştie câte fire de nisip se află pe planeta Marte.
2. Câte genoflexiuni poate să facă un păduche beat.
3. Ştie că dacă e omniscient, atunci există o mulţime a tuturor adevărurilor, care, conform teoremei lui Cantor, nu există, deci, Dumnezeu este atât de omniscient încât ştie că nu e omniscient.
4. Dumnezeu ştie câte bacterii se află într-un rahat mediu. (oare la ce dracu i-o folosi?)
5. Ştie să extragă rădăcină pătrată din 2 cu toate zecimalele, chiar dacă e imposibil.
6. Dumnezeu ştie ce rugăciuni o să-i adreseze creştinii înainte ca aceştia să se roage, dar tot îi lasă s-o facă.
7. A ştiut că o sa mă tortureze în Iad pentru eternitate, şi tot n-a vrut să-şi arate faţa, ca să mă convertească şi pe mine.
8. Dumnezeu ştie la ce folosesc apendicele, măselele de minte şi osul sacral.
9. Ştie impulsurile şi poziţiile tuturor particulelor din Univers, inclusiv a acelora din creierul lui când se gândeşte exact la acele poziţii şi impulsuri.
10. Să facă floricele şi cartofi prăjiţi.
11. Dumnezeu ştia că prin încrucişarea duhurilor sfinte cu o femei virgine se obţin cristoşi.
12. Dumnezeu ştie şi să demonstreze şi că există şi că nu există.
13. Să dea din coadă şi să latre: ham! ham!
14. Doar Dumnezeu ştie ce scrie la punctul ăsta.
15. Ştie tabla inmulţirii cu 5.
16. Numărul exact de quarcuri din Univers şi numărul exact de coropişniţe din straturile de ardei.
17. Dumnezeu ştie ce se află într-o gaură neagră şi ce se află într-o stică de bere.
18. Ştie cum poţi să dai foc la tufişuri fără să ai o cutie de chibrituri la tine, astfel încât Moise să zică că-i minune.
19. Să scrie o carte mai morală şi mai veridică decât Biblia.
20. În sfârşit, lucrul pe care îl ştie cel mai bine este acela de-a îndoctrina copiii atât de eficient, încât chiar după ce au trecut de vârsta la care nu mai cred în Moş Crăciun, să creadă în continuare în existenţa lui Dumnezeu.

7 comentarii:

  1. Da, este un argument ateist numit "argument from poor design"; unul dintre preferatele mele. Desi mai corect ar fi "argument from very poor design".

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonim
    Numai Dumnezeu ştie ce scrie la rubrica cu numărul 14. Pentru că este omniscient...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca Dumnezeu stie ca nu i-ai dat o definitie respective omnisciente si ca daca ai defini-o atunci unele din rubricile de mai sus ar fi inutile ori ilogice.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Marius
    Nu numai ca omniscienta este imposibila dpdv logic, fizic si chimic, dar mai este si inutila.

    @Profu de religie
    Daca n-am fost omniscient n-am stiut sa numar corect pana la 20. Am rectificat acum.

    RăspundețiȘtergere
  5. cuarcul, sau quarkul, pluralul cuarcuri sau quarcuri

    RăspundețiȘtergere
  6. Off, numai corecturi mi-am luat. Am modificat. Ce naiba am citit o carte intreaga despre particule subatomice, scria acolo quarci, si asa mi-a ramas.

    Am modificat acum - bine ca nu m-am nascut omniscient, asa pot afla lucruri noi si viata e mai interesanta.

    RăspundețiȘtergere